Vardag på helg!

Hej!

Ja, nu har Elin åkt hem igen, efter tio dagar i varma, soliga och exotiska Växjö. Det har varit väldigt kul, skönt, härligt, underbart...ja, väldigt bra helt enkelt att ha henne hos mig, och vi verkar ju inte tröttna på varandra vilket är ännu bättre, det är mer åt att man vill vara med varandra i tio dagar till. Tio dagar kändes som bara några dagar, och det får man väl se som positivt.

Nu ska vi inte träffa varandra igen förens vid påsk, det är ju en stund dit, fast samtidigt...det går rätt fort. :) Jag har en hel del att stå i också fram tills dess vilket gör det enklare, för skolarbetet måste ju göras också, även om man är kär. :D Så i påsk ska jag upp till Härnösand igen, och det blir nog lika trevligt som alltid skulle jag tro, efter den resan vet jag faktiskt inte när vi ska träffas igen, mitt schema är rätt så späckat i skolan, men jag har sett någon gång där vi har någon vecka ledigt, då gäller det att passa på. Annars kommer ju sommaren med stormsteg och då kan man ju umgås mycket, för jag har ju ändå TRE MÅNADER ledigt. :D

Dagens karamell:
Håkan Hellström - För en lång lång tid

Vänliga hälsningar,
Emil

Kommentarer
Postat av: Elin

De har varit helmys :)
Sen har man väl lärt sig att lyssna på den, ja menar.. den har inte
vare så lätt att undvika ;)


Aja, nu ska ja gå till jobbet och även slå en pling till tig söt! :) ajöken!

2008-03-03 @ 06:01:28
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Linda

du får kolla i min blogb istället :P har gjort ett inlägg om den låten

2008-03-04 @ 00:15:34
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Linn

absolut tycker jag att vi ska umgås då, än så länge har inget annat dykt upp ;) det var vekligen sjukt längesedan. Skulle vara skönt att prata med dig faktiskt... :)
hörs

2008-03-05 @ 20:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0