Jag!

Hej!

Då har man återigen börjat en ny delkurs på Växjö Universitet, denna gången är det religion som får min uppmärksamhet, väldigt intressant men det kommer förmodligen bli en ganska tuff kurs, känns så i alla fall, men men bara att jobba på. Så just nu är det allt det vanliga, lägga massa pengar på kurslitteratur, börja läsa in den nya litteraturen, och sen börja förbereda sig för instuderingsfrågor, hemtenta och tillsist en salstenta. Men jag hoppas jag skall vara hård mot mig själv och läsa mycket. HEJA MIG!!!

Annars börjar ju påsken närma sig med stormsteg, jag skall som sagt var upp till Elin i Härnösand då, skall bli väldigt mysigt. :) Och för alla er som undrar, påsken infaller första söndagen efter vårdagjämning och fullmåne. ;)

Ja, nu börjar man se lite hur det kommer sluta i hockeyn, Linköping kommer enligt mina tips TYVÄRR gå vidare till semifinal. De kommer förmodligen även få sällskap dit av HV71 och Timrå, även om jag ändå ser att MODO fortfarande har chans att vända det. Däremot den sista kvartsfinalen mellan Färjestad och Frölunda kommer bli stenhård in i det sista, räkna med sju matcher även om jag tror Färjestad tillslut drar det längsta strået.

Dagens karamell:
Djurgårdens IF

Från mig till dig
Emil

Kommentarer
Postat av: Linda

bara för att det gick så bra i början och ja trodde dom skulle ta detta så kommer nog timrå förlora :/

2008-03-18 @ 01:14:20
URL: http://hamren.webblogg.se
Postat av: Linn

glad påsk emil! ha det bra där uppe. jag håller ställningarna i växjö :)

2008-03-20 @ 14:52:54
URL: http://limpidimpi.blogg.se
Postat av: Ullis

Heja timrå! :)

2008-03-21 @ 10:12:16
URL: http://ulriika.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0