Äntligen Emil!

Hej!

Ja, då var det då dags igen för ett litet blogginlägg, och det stämmer det som står i tidningarna...folk har klagat. Anledningen till att jag på sista tiden inte skrivet så mycket beror nog på många olika saker, skolarbete som skall göras, anställningsintervju för sommarjobb, ännu mer skolarbete, umgås med folk, träna fotboll och bara vara allmänt social och trevlig mot allt och alla människor. Men jag skall bättra mig, jag lovar. :)

För övrigt är det bara en vecka och en dag kvar tills jag ska till Elin, tänkte om du undrade. ;)

Annars börjar någonting väldigt viktigt i morgon, SM- slutspelet i ishockey, mitt kära Djurgården har ju i år tagit sig ända till slutspel, vilket jag naturligtvis är väldigt glad över. Linköping har ställts som motståndare, kommer bli tufft...kommer bli väldigt tufft, men jag ser ändå att Djurgården har chansen, och jag hoppas verkligen att de tar den. Storspelar Larsson i målet, Ossi får härja fritt i försvarzon och Bremberg-Danielsson-Hörnqvist producerar så kan det gå vägen. Även om ishockey naturligtvis är en lagsport där alla enheter måste fungera för att det skall gå vägen. Det är nog framförallt defensiven som Djurgården måste vara uppmärksamma i då Linköping har poängligavinnaren Mårtensson och målligavinnaren Wienhandel i laget. Kommer som sagt var bli extremt tufft, men jag hoppas Djurgårdsfamiljen kan mobilisera sig och gå vinnande ur striden, åtminstonde att det blir många matcher då Djurgården rent ekonomiskt behöver det.

Dagens karamell:
Djurgårdens IF

Er nederbörd i solen
Emil

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis :P

2008-03-11 @ 23:08:17
URL: http://rekan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0