58 dagar!

Hej!

Ja, nu har jag visst börjat blogga igen, varför vet jag egentligen inte. Jag vidhåller fortfarande att ingen egentligen bryr sig om vad som händer mig och mitt liv. Men STOPP, jag menar inte på ett tragiskt sätt att alla ska: åh, vad synd om Emil. Det är inte så jag menar, men ändå...har man inte tillräckligt fullt upp med sitt egna liv? Varför bry sig om vad andra tänker och gör?

Om du nu trots allt hamnat här så måste jag ju ändå leverera någonting av värde, jag ska försöka att varje dag (varje bloggtillfälle) att ge dig....JA, just dig...någonting att smaka på, du kan se det som en liten god karamell från mig till dig, sen är det din uppgift att komma fram till om karamellen är god eller om du helst vill sputta ut den. Den här karamellen kan visa sig genom ett låttips, ett motto, ett boktips, filmtips...eller kanske bara en vacker färg. Allas åsikter är fria och jag tar gärna emot kommentarer där du ger din syn på saken, dock plockas naturligtvis kommentarer utan mening bort. Och glöm inte en sak, det är JAG som avgör vad som har mening och vad som inte har mening, enfäldig domare och inget tjaffs.

58 dagar. Vad betyder då det? Är det 58 dagar kvar till någonting viktigt? Fyller jag år? Har jag en viktig tenta? Ska jag på någon konsert? Nej, det är helt enkelt så att jag har varit tillsammans med Elin i 58 dagar, det känns rätt konstigt egentligen...jag...med flickvän. Jag har väl aldrig direkt sett mig själv som pojkvänsmaterial, men tydligen finns det någon här på jorden som bortser från mina brister och hittar mina goda sidor (jag är inte ond, bara söt). Visst...hon tycker jag är knäpp ibland, men det får man på köpet när man väljer att ta mitt hjärta i sina händer, hoppas bara att hon inte slänger det mot en sten, jag ser nog hellre att hon vårdar det ömt och är rädd om det, och faktiskt...jag tror nog det också.

om 58 dagar är det den 7e april, jag skall dock försöka skriva något mer inlägg innan dess. Ytterligare 58 dagar bort så har vi den 4e juni, det är exakt på dagen när jag får mitt sommarlov, jag undrar vad jag skall göra i sommar, jag vill jobba...jag behöver jobba, men samtidigt...jag vill va med Elin, och jag behöver vara med Elin, vi får försöka hitta en bra balans där, och det tror jag nog vi skall göra...iallafall så intalar jag mig själv det.

Dagens Karamell:
Lars Winnerbäck - Elegi

Öronbedövande jubel när jag går upp på scenen
/Emil

Kommentarer
Postat av: Elin

Lars Winnerbäck.. Hela han är en stor karamell som är väldigt god. :) Så den spottar jag aldrig ut.

2008-02-09 @ 04:14:53
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Ullis

Kul att se att du skaffat blogg :)
Jag är godis sugen så dig kommer jag följa!

2008-02-09 @ 15:42:28
URL: http://ulriika.webblogg.se
Postat av: linda

Det var på tiden. duktig pojke. Dagens karamell är mycket god.

2008-02-09 @ 16:44:38
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0