22/2

Hej!

I helgen har jag hunnit med ganska så mycket, jag bestämde mig för att gälsa på mina föräldrar i Big City Ingatorp eftersom jag inte varit där på över en månad, det har varit trevligt, och självklart gott, man äter rätt mycket mat när man väl är hemma, eller så är det att de bjuder på mer mat än vanligt. :)

I fredags så samlades iallafall "Hultsfreds- och Roskildefestivalsgänget" hos min bror i Mariannelund och åt lite god mat och kollade på På Spåret, efter det så pratade vi i genom det vi verkligen kom dit för: PLANERINGEN till sommaren. Vi kom fram till en hel del bra saker, t ex vilken färg husvagnen skall målas i och när vi skall måla den med mera, men naturligtvis även de små detaljerna, musik, ljus, mat, dricka och allt annat viktigt. Det är ju faktiskt i slutändan de små detaljerna i helheten gör att det blir helt perfekt. Men det känns bra, vi ligger långt fram i planeringen redan vilket vi inte trodde vi skulle göra. Synd bara att inte min lilla Elin skall med på festivalerna, hade varit väldigt väldigt roligt, och det beror ju på att festivaler faktiskt är det roligaste som finns. :)

Lördagen blev rätt så lugn, var först i Vimmerby och valde ut ett vinglas som jag nu skall börja samla på, det blev Kosta Bodas serie Line som jag fastnade för rätt så fort, så jag tänkte börja önska mig det i födelsedagspresent och julklapp i framtiden, jag skall i alla fall börja med 8 vinglas och sedan fortsätta i samma serie med ölglas, whiskeyglas, grogglas, snapsglas, cocktailglas och en vinkaraff. Det är nog rätt så skoj i framtiden om man har en hel sådan servis, det är i alla fall vad jag hoppas på. Jag kollade faktiskt med Elin också vilket glas hon tyckte va snyggast, eftersom det en vacker dag blir hennes servis också. :) Sen på kvällen så umgicks jag med min bror och Tomas, vi snackade och såg på två hockeymatcher, avslappnat och skönt.

Sommaren kommer bli härlig, det vet jag redan nu, två festivaler, förhoppningsvis mycket tid tillsammans med Elin, kunna jobba ihop lite pengar och sedan fotbolls-EM. Fotbollen kommer jag nog diskutera längre fram i vår då det blir lite mer aktuellt, sen vill man ju gärna se vad spelarna åstakommer under våren innan man ger sin syn på det hela och väljer ut den bästa svenska startelvan, jag hade tänkt ta upp kampen mot Olof Lundh och grabbarna på fotbollskanalen.se. :)

Nu skall jag i morgon ner till Växjö igen och räkna dagarna...för på fredag kommer hon... ELIN!!!!, därav datumet 22/2, kommer bli SÅ perfekt. Ha det bra så länge så hörs vi i veckan.

Dagens karamell:
The Hives

Hälsningar från er Harry Boy
/Emil

Kommentarer
Postat av: Elin

jo, är nog lite tråkigt! Men.. som sagt kommer vi ses en hel del i sommar iaf =)

2008-02-18 @ 01:17:03
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: linda

Elin och jag kan ha en egen festival... ;)

2008-02-21 @ 02:14:22
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0