Johan Emil Persson

Hej!

Dags igen för min väluppdaterade blogg. Denna gången vill jag att du svarar på ett par korta frågor, försök inte smita, jag ser dig!

1. Nämn tre band jag lyssnar på.
2. När fyller jag år?
3. Tycker du att jag är söt?
4. Vart bor jag?
5. Gillar du mig?
6. Beskriv mej med två ord.
7. Vad hatar jag mest?
8. Nämn tre saker du vill göra med mig.
9. Betyder jag något?
10. Du och jag är... ?
11. Känner du mig?
12. Nämn tre saker du ogillar hos mig.
13. Om jag stod på ett höghus o tänkte hoppa, vad skulle du göra då?
14. Har vi träffats?
15. Tänker du sätta in den här i din blogg/bilddagbok för att se vad jag skulle svarat?

Hoppas på mycket svar, (lär bli tre, tror nämligen bara att det finns tre som kollar denna blogg, så...Linda, Elin och Linn, skriv nu) :)

Dagens karamell:
Jag så klart!

Hälsningar,
Emil

Kommentarer
Postat av: Elin

1. Winnerbäck, Håkan, Moneybrother.

2. 5 dagar före mig =)

3. Otroligt.

4. I en söt liten studentlägenhet i växjö.

5. Jo, de gör jag verkligen :)

6. Världens finaste.

7. HV71 och AIK.

8. Resa nånstans, gå på en hockeymatch mellan Modo-DIF i Swedbank.. och träffa dig när jag vill.

9. Allt.

10. ett:)

11. Verka så ^^

12. Att jag ibland måste kalla dig igelkott, Att du inte kan inse att nordman är bra och likaså Lasse Lindh.

13. Hittat en rosa helikopter, flygit upp och sagt - Hoppa in! Nu far vi till Holywood.

14. Jo, är med dig nu så^^

15. Har den redan.. i Oktober månad.. svara gärna alla glada ;)

2008-04-22 @ 22:32:47
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Linn

lite seg eftersomjag va datafri igår, nästan iaf.
vette sjutton varför jag gör detta du är dum. kommer vid halv fyra bussen igen. skolk skolk :) Åker på söndag vid tolv.

1. BD, DLK, tja la la la och gudarna. navid va? mm :)
2. juli. ehm 18 va? tommy 29:e (shit att det sitter etsat)
3. jaa
4. växjö. the "stad" liksom.
5. jaa
6. retsticka
7. dia psalma..? småbarn som gillar darin och annan skit. Måns va det iofs och inte vet var lasse kommer från
8. mm, lasse, vattenmelon och sol nånstans och varför inte lite skidbacke? Håkan också. konserter^^ bränna bullar.
9. för mig?
10. vänner
11. jaa
12. envis, ehm... skriver tal snabbare än mig. ehm... plud minus noll eftersom jag nämnde fler än 3 vid vad jag vill göra.. ;)
13.sparka dig
14.aldrig
15.näeee.

TJING, nu måste jag sticka till fiskgratängen så den inte bir neger

2008-04-24 @ 16:58:36
URL: http://limpidimpi.blogg.se
Postat av: linda

Bara för att du påpekade mig i inlägget så känner jag mig tvungen att besvara detta.

1. Håkan, DLK, Winnerbäck.
2. Fem dagar före ELin.
3. ja, lillen.
4. Inomhus.
5. Absolut.
6. Håkan lover
7. "jag ska ringa HON nu"
8. Spela ett spel och vinna, åks skidor eller skridskor, pimpla vin eller fisk.
9. Jajamensan!
10. Vänner.
11. Ja det vågar jag påstå.
12. ENVIS med stora bokstäver, har oftast rätt, När du har fel så ger du dig fan inte. Vänder och vrider på det så till sist blir det jag som hade fel iaf haha :p fast det är ganska kul också.
13. Klappat dig på axeln och säga: Kom så går vi kompis.
14. För ofta. ;)
15. Vet inte om jag törs.

2008-04-25 @ 09:34:23
URL: http://hamren.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0